diumenge, 25 d’abril del 2010

TRUITA SORPRESA



Vaig veure aquesta recepta en una revista de cuina i em va semblar que havia de ser bona i fàcil, i així és.

*Ingredients:
- 3 patates
- 1 ceba grossa
- 2 pomes
- 100 gr de bacon
- 4 ous

* Elaboració:

- Es pelen les patates, la ceba i la poma i es ratllen (jo ho vaig fer amb la picadora del minipimer.
- Es fregeix el bacon tallat a trossets en una paella i es retira.
- A la mateixa paella posem una mica més d'oli i hi fregim la patata i la ceba, i una mica més tard s'hi afegeix la poma. Afegir sal. Al ser tan petit es cou molt aviat.
- Es barreja amb el bacon i es posa tot en un bol on hi haurem debatut els ous.
- Podem fer una truita grossa o diverses de petites.

* VARIACIONS:

L'altre dia volia repetir però no tenia bacon, així que vaig improvisar una variant que va donar molt bon resultat. Vaig fregir un troç de llangonissa i botifarra negra del poble i la vaig passar per la picadora. La resta tot igual. Està boníssim!!!

3 comentaris:

Gemma ha dit...

Amb el gutet de la poma deu quedar molt bona, dolça i amb una textura molt mes melosa. I tan amb bacon com amb botifarra, bonissimes les dues!

No tot són postres ha dit...

Guapaaaaa! Que bé tornar-te a trobar per aquí!
Jo també la barrejo alguna vegada la poma amb la patata i fa la truita molt melosa i suau. I l'altra amb bacon i botifarra, si és del poble, que s'ha de dir, èxit assegurat, no?

Com va anar per Girona?

PTNTS
Dolça

LA PADRINA ha dit...

doncs si, la poma hi dóna un toc especial! i la botifarra del poble...
Per Girona genial, desconectant de peques, menjnt mooolt bé i gaudint de la companyia!